Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka | vydání knihy dle jazyka | Databáze knih

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka vydání

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426176/bmid_emoce-v-marketingu-jak-oslovit-srdc-KKm-426176.jpg 4 4 4

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.... celý text

Vydání dle jazyka (2)


Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

papírová kniha 2014, Grada

ISBN: 978-80-247-4843-6


Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka
Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

ekniha 2014, Grada

ISBN: 978-80-247-8955-2 , 978-80-247-8956-9