Populární knihy
/ všech 15 knihNové komentáře u knih Jitka Vysekalová

„Na našem trhu je to zcela ojedinělá publikace, která má a bude mít stále své místo v knihovničce každého zajímajícího se o lidské ovlivňování, marketing apod. Kapitoly jsou věnovány jak motivaci a různým teoriím motivace, tak více praktickým stránkám věci: emoce v reklamě a jak na nás působí, na co si dát pozor, další faktory ovlivňující to, zda se reklama bude líbit či nikoliv a hlavně příklady konkrétních reklamních spotů a jejich analýza.“... celý text
— hu_87

„Super publikace, kterou ocení jak studenti, tak široká veřejnost. Je napsána mimořádně "uživatelsky přívětivě" a informace zde obsažené jsou podány tak, že si hned předtsavíte, jak tyto znalosti uplatnit v praxi.“... celý text
— hu_87

„Kniha jistojistě poučná. Plno příkladů, vysvětlení. Pro studijní účely super. Jen ta první kapitola - co to je emoce, proč máme emoce, kde emoce vznikají apod - byla na mě trochu delší, než je třeba“... celý text
— Bustedka

„Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)“... celý text
— jsemvlastovka

„Velmi povedená obálka!“
— GAlenka
Jitka Vysekalová knihy
Žánry autora
Literatura naučná Biografie a memoáry Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl Psychologie a pedagogika Učebnice a slovníky
Štítky z knih
rétorika verbální (slovní) komunikace rozvoj osobnosti, osobní rozvoj marketing reklama a propagace výstavy a veletrhy zákazníci
Vysekalová je 1x v oblíbených.