Reklama přehled

Reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107143/bmid_reklama-rjt-107143.jpg 4 8 8

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (3)

hu_87
18.12.2021 4 z 5

Super publikace, kterou ocení jak studenti, tak široká veřejnost. Je napsána mimořádně "uživatelsky přívětivě" a informace zde obsažené jsou podány tak, že si hned předtsavíte, jak tyto znalosti uplatnit v praxi.

jsemvlastovka
27.02.2019 5 z 5

Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)


GAlenka
11.02.2019 5 z 5

Velmi povedená obálka!

všechny komentáře

Související novinky (1)

Knižní novinky (27. srpna - 9. září)

27.08.2018


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Reklama v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených11x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce5x
v Chystám se číst6x

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942