Reklama vydání

Reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107143/bmid_reklama-rjt-107143.jpg 4 8 8

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům... celý text

Vydání (6)


Reklama Reklama

papírová kniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-5865-7


Reklama Reklama

ekniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9


Reklama
Reklama

papírová kniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-3492-7


Reklama: Jak dělat reklamu Reklama: Jak dělat reklamu

ekniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-7434-3


Reklama Reklama

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-2001-2


Reklama Reklama

papírová kniha 2003, Grada

ISBN: 80-247-0557-5

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942