Reklama vydání
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům... celý text
Vydání (6)
Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-5865-7Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9Reklama
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-3492-7Reklama: Jak dělat reklamu
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-7434-3Reklama
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-2001-2Reklama
2003, Grada
ISBN: 80-247-0557-5