Reklama: Jak dělat reklamu vydání

Reklama: Jak dělat reklamu
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/213583/bmid_reklama-7Hv-213583.jpg 4 8 8

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.... celý text

Vydání (6)


Reklama Reklama

papírová kniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-5865-7


Reklama Reklama

ekniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9


Reklama Reklama

papírová kniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-3492-7


Reklama: Jak dělat reklamu
Reklama: Jak dělat reklamu

ekniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-7434-3


Reklama Reklama

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-2001-2


Reklama Reklama

papírová kniha 2003, Grada

ISBN: 80-247-0557-5