Reklama: Jak dělat reklamu vydání
Jitka Vysekalová
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.... celý text
Vydání (6)
Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-5865-7Reklama
2018, Grada
ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9Reklama
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-3492-7Reklama: Jak dělat reklamu
2010, Grada
ISBN: 978-80-247-7434-3Reklama
2007, Grada
ISBN: 978-80-247-2001-2Reklama
2003, Grada
ISBN: 80-247-0557-5Štítky knihy
Autorovy další knížky
2007 | Psychologie reklamy |
2009 | Psychologická encyklopedie: Aplikovaná psychologie |
2004 | Psychologie spotřebitele |
2010 | Reklama |
1998 | Psychologie trhu |