Reklama vydání
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text
Vydání dle jazyka (6)
![Reklama Reklama](https://www.databazeknih.cz/img/books/38_/387902/reklama-xHg-387902.jpg?v=1535361298)
2018,
Grada
![Reklama Reklama](https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426177/reklama-fSj-426177.jpg?v=1574177053)
2018,
Grada
![Reklama Reklama](https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107143/reklama-rjt-107143.jpg?v=1574177186)
2010,
Grada
![Reklama: Jak dělat reklamu Reklama: Jak dělat reklamu](https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/213583/reklama-7Hv-213583.jpg?v=1574177256)
2010,
Grada
![Reklama Reklama](https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402861/reklama-WkL-402861.jpg?v=1549959940)
Reklama
2007,
Grada
![Reklama Reklama](https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402859/reklama-Cp2-402859.jpg?v=1549959608)
2003,
Grada