Reklama - hodnocení knihy | Databáze knih

Reklama hodnocení

Reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/402861/bmid_reklama-WkL-402861.jpg 4 8 8

Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text

5
6 x
4
1 x
3
1 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Reklama: 85 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942