Reklama přehled
Jitka Vysekalová , Jiří Mikeš
Cílem knihy je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. guerillový a virální marketing), zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy, která je dnes v popředí zájmu, a přiblížit očekávané změny v komerčních komunikacích. V knize najdete také nové příklady, např. příklad rozpočtu reklamní kampaně, nové příklady měření efektivity reklamy či příklad, jak se vybírá agentura. Více se dozvíte také o značce a samozřejmě získáte všechna nová důležitá data - od přehledu nákladů na reklamu až po novinky v právních normách a vzdělávání. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak připravit reklamní kampaň, jak vytvořit tu 'správnou' reklamu či jak si vybrat správnou agenturu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Reklama. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (3)
Skvělá a čtivá učebnice. Četla jsem ji sama od sebe, aniž bych obor studovala, a ačkoli je to celkem bichle, četla se skvěle a dost mě naučila. Moc ocěňuji důraz na etiku a udržitelný růst. (Mluvím o novém vydání.)
Související novinky (1)
Knižní novinky (27. srpna - 9. září)
27.08.2018
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Reklama v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 11x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Mé knihovně | 5x |
v Chystám se číst | 6x |
v dalších seznamech | 1x |
Super publikace, kterou ocení jak studenti, tak široká veřejnost. Je napsána mimořádně "uživatelsky přívětivě" a informace zde obsažené jsou podány tak, že si hned předtsavíte, jak tyto znalosti uplatnit v praxi.