Reklama vydání

Reklama
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426177/bmid_reklama-fSj-426177.jpg 4 8 8

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.... celý text

Vydání (6)


Reklama Reklama

papírová kniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-5865-7


Reklama
Reklama

ekniha 2018, Grada

ISBN: 978-80-247-2209-2 , 978-80-271-2119-9


Reklama Reklama

papírová kniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-3492-7


Reklama: Jak dělat reklamu Reklama: Jak dělat reklamu

ekniha 2010, Grada

ISBN: 978-80-247-7434-3


Reklama Reklama

papírová kniha 2007, Grada

ISBN: 978-80-247-2001-2


Reklama Reklama

papírová kniha 2003, Grada

ISBN: 80-247-0557-5

Štítky knihy

reklama a propagace

Autoři knihy

Jitka Vysekalová
česká, 1941
Jiří Mikeš
česká, 1942