Psychologie trhu přehled
Růžena Komárková , Milan Rymeš , Jitka Vysekalová
Cílem publikace je seznámit čtenáře s psychologickými aspekty tržního chování, přiblížit význam psychologické dimenze trhu, nabídnout řešení problémů, které mohou zvládnout sami nebo ve spolupráci s psychologem. Z obsahu: Marketing a psychologie, Člověk v roli zákazníka, Člověk v roli prodejce, Psychologie a propagace, Zvláštnosti zahraničních trhů atd.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie trhu. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Psychologie trhu v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Knihotéce | 1x |