Hudba v reklamě vydání

Hudba v reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/220286/bmid_hudba-v-reklame-220286.jpg 5 1 1

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.... celý text

Vydání (1)


Hudba v reklamě
Hudba v reklamě

papírová kniha 2014, VeRBuM (Zlín)

ISBN: 978-80-87500-51-4