Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost přehled

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245287/bmid_marketing-kultury-divadlo-koncerty--245287.jpg 4 1 1

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost v seznamech

v Přečtených1x
v Chystám se číst1x

Štítky knihy

koncerty, turné

Autorovy další knížky

2014  100%Hudba v reklamě
2012  80%Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
2011  80%Marketing neziskových organizací
2010  100%Jak posloucháme hudbu?
2016  0%Sociální marketing