Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost hodnocení
Radim Bačuvčík
![Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost](https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245287/bmid_marketing-kultury-divadlo-koncerty--245287.jpg?v=1539034200)
Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
koncerty, turnéAutorovy další knížky
2014 | ![]() |
2012 | ![]() |
2011 | ![]() |
2010 | ![]() |
2016 | ![]() |