Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245287/bmid_marketing-kultury-divadlo-koncerty--245287.jpg 4 1 1

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.... celý text

5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

koncerty, turné

Autorovy další knížky

Radim Bačuvčík
česká, 1975
2014  100%Hudba v reklamě
2012  80%Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
2010  100%Jak posloucháme hudbu?
2011  80%Marketing neziskových organizací
2016  0%Sociální marketing