Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost tempo & emoce

Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/245287/bmid_marketing-kultury-divadlo-koncerty--245287.jpg 4 1 1

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Štítky knihy

koncerty, turné

Autorovy další knížky

2014  100%Hudba v reklamě
2012  80%Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
2011  80%Marketing neziskových organizací
2010  100%Jak posloucháme hudbu?
2016  0%Sociální marketing