Jak psát reklamní text vydání
Zdeněk Křížek , Ivan Crha
Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání. Čtivá a přitom velmi fundovaná knížka se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Autoři objasňují, co má dobrý reklamí text zachovávat a čeho se má vyvarovat. Radí, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Nově oproti prvnímu vydání se autoři věnují například důležitosti cílových skupin a umění získat si jejich náklonnost nebo vlastní technice tvůrčího psaní. Podrobněji rozebírají potřebné schopnosti autora-textaře nebo využití rytmu, rýmu a humoru v reklamním textu. Pojednání o tvorbě sloganů a reklamních textů většiny reklamních prostředků jsou rozšířená o nové příklady i teorii. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.... celý text
Vydání (5)
Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7707-8 , 978-80-247-7708-5Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4061-4Jak psát reklamní text
2008, Grada
ISBN: 978-80-247-2452-2Jak psát reklamní text
2003,
ISBN: 80-247-0556-7Jak psát reklamní text
1998, Grada
ISBN: 80-7169-308-1