Jak psát reklamní text vydání
Ivan Crha , Zdeněk Křížek
Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.
Vydání (5)
Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7707-8 , 978-80-247-7708-5Jak psát reklamní text
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-4061-4Jak psát reklamní text
2008, Grada
ISBN: 978-80-247-2452-2Jak psát reklamní text
2003,
ISBN: 80-247-0556-7Jak psát reklamní text
1998, Grada
ISBN: 80-7169-308-1