Jak psát reklamní text hodnocení

Jak psát reklamní text
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204824/bmid_jak-psat-reklamni-text-6Hn-204824.png 4 5 5

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.... celý text

5
1 x
4
1 x
3
3 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Jak psát reklamní text: 72 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 5

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Ivan Crha
česká, 1932
Zdeněk Křížek
česká, 1952