Jak psát reklamní text tempo & emoce

Jak psát reklamní text
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/204824/bmid_jak-psat-reklamni-text-6Hn-204824.png 4 5 5

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti. Dotisk v r. 1999, 2000.


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autoři knihy

Ivan Crha
česká, 1932
Zdeněk Křížek
česká, 1952