Kreativita a inovace v organizaci vydání
Emilie Franková
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.... celý text
Vydání (2)
Kreativita a inovace v organizaci
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-7245-5 , 978-80-247-7246-2Kreativita a inovace v organizaci
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-3317-3Autorovy další knížky
2011 | Kreativita a inovace v organizaci |
2004 | Organizační kultura: Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku |