Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví vydání
Hilary Collins
Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.... celý text
Vydání (1)
Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví
2017, Lukáš a syn (Barrister & Principal)
ISBN: 978-80-7485-125-4Autorovy knížky
2017 | Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví |