Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přehled
Hilary Collins
Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy knížky
2017 | Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví |