Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl vydání
Zdeněk Málek , Vladimír Šefčík , Tomáš Jeřábek
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu série
< 2. díl >
Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspešnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláre. Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruchu a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.... celý text
Vydání (1)
Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu - 2. díl
2018, Key Publishing
ISBN: 978-80-7418-296-9