Manažerské dovednosti - Jak ovlivňovat druhé vydání
Andrew Bradbury
Metoda NLP (neuro linguistic programming) patří již řadu let v obchodním a manažerském světě mezi uznávané dovednosti. Proč? Umožní vám mimo jiné rychle a "kvalitně" vaši protější stranu - ať již jde o obchodní partnery nebo spolupracovníky - přesvědčit a ztotožnit je s myšlenkou, kterou jim předáváte. Jak na to? Kniha Jak ovlivnit druhé vám pomůže vybudovat a rozvinout ty základní dovednosti, které právě k této činnosti potřebujete. Naučíte se jak co nejlépe definovat, o co vám jde, a jak tyto informace předávat dál, jak pracovat s emocemi, a to vlastními i vašich obchodních protějšků, jak to dělat, aby fakta dávala smysl a směr, jak se vyhnout odporu a přesto dosáhnout svého, jak využívat tzv. preferenčních způsobů myšlení. Dozvíte se i řadu rad a tipů, které můžete využít konkrétně při poradách, prodeji, obchodních jednáních, prezentacích ad. Filozofie NLP změní i vás samé, pomůže vám zefektivnit vaše komunikační schopnosti a dovednosti, koncentrovat je a napřít do toho pravého bodu a rychle se tak dostat k potřebnému cíli.... celý text
Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2001 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Develop Your NLP Skills - Understand Yourself and Others, 2010
více info...
Vydání (1)
Manažerské dovednosti - Jak ovlivňovat druhé
2001, Computer Press (CP Books)
ISBN: 80-7226-380-3Štítky knihy
verbální (slovní) komunikace řídicí práce, vedení neverbální (mimoslovní) komunikace rozvoj osobnosti, osobní rozvoj populárně-naučné publikace obchodní jednání neurolingvistické programováníAutorovy další knížky
2001 | Manažerské dovednosti - Jak ovlivňovat druhé |
2001 | Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit |