Marketing jako šachová hra vydání

Marketing jako šachová hra
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/150547/marketing-jako-sachova-hra-150547.jpg 3 3 3

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat svoje plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak i pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!... celý text

Vydání (1)


Marketing jako šachová hra
Marketing jako šachová hra

papírová kniha 2013, BizBooks

ISBN: 978-80-265-0054-4

Autorovy knížky

2013  60%Marketing jako šachová hra