Marketingový management destinací vydání
Monika Palatková
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.... celý text
Vydání (2)
Marketingový management destinací
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-3749-2Marketingový management destinací
2011, Grada
ISBN: 978-80-247-7210-3 , 978-80-247-7211-0Autorovy další knížky
2011 | Mezinárodní cestovní ruch |
2011 | Ekonomika turismu |
2011 | Marketingový management destinací |
2013 | Mezinárodní turismus |
2006 | Marketingová strategie destinace cestovního ruchu |