Marketingový management destinací hodnocení

Marketingový management destinací
https://www.databazeknih.cz/img/books/93_/93802/bmid_marketingovy-management-destinaci-cZC-93802.jpg 4 1 1

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.... celý text

5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketingový management destinací: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2011  80%Mezinárodní cestovní ruch
2011  47%Ekonomika turismu
2011  80%Marketingový management destinací
2013  30%Mezinárodní turismus
2006  0%Marketingová strategie destinace cestovního ruchu