Marketingový management destinací recenze

Marketingový management destinací
https://www.databazeknih.cz/img/books/93_/93802/bmid_marketingovy-management-destinaci-cZC-93802.jpg 4 1 1

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.... celý text

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autorovy další knížky

2011  80%Mezinárodní cestovní ruch
2011  47%Ekonomika turismu
2011  80%Marketingový management destinací
2013  30%Mezinárodní turismus
2006  0%Marketingová strategie destinace cestovního ruchu