Marketingový plán vydání

Marketingový plán
https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/133581/marketingovy-plan-133581.jpg 5 1 1

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.... celý text

Vydání (1)


Marketingový plán
Marketingový plán

papírová kniha 2012, BizBooks

ISBN: 978-80-265-0014-8

Autoři knihy

Hugh Wilson
americká, 1943