Marketingový plán přehled
Hugh Wilson , Malcolm McDonald
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingový plán. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (1)
Knižní novinky (27. - 31. 8.)
26.08.2012
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketingový plán v seznamech
v Přečtených | 3x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 2x |
v dalších seznamech | 2x |