Práce s emocemi pro pomáhající profese vydání
Karel Hájek
Pracovníci pomáhajících profesí se téměř neustále setkávají s lidmi, kteří je seznamují se svými problémy a trápeními. Ke svým klientům mohou mít různý emoční vztah, mohou je obdivovat, litovat, mohou se na ně zlobit, mohou jim být lhostejní. Emoce týkající se klientů by pracovníci pomáhajících profesí neměli potlačovat, ale měli by se je snažit rozpoznat a porozumět jim. Pokud dobře porozumíme vlastnímu prožívání, začínáme být citliví i na prožívání druhých a dokážeme jim lépe pomoci. ... celý text
Vydání (1)
Práce s emocemi pro pomáhající profese
2007, Portál
ISBN: 978-80-7367-346-8Štítky knihy
sociální péče pomáhající profese
Autorovy další knížky
2007 | Práce s emocemi pro pomáhající profese |
2007 | Speciální psychoterapie |
2002 | Tělesně zakotvené prožívání |