Práce s emocemi pro pomáhající profese hodnocení
Karel Hájek
Pracovníci pomáhajících profesí se téměř neustále setkávají s lidmi, kteří je seznamují se svými problémy a trápeními. Ke svým klientům mohou mít různý emoční vztah, mohou je obdivovat, litovat, mohou se na ně zlobit, mohou jim být lhostejní. Emoce týkající se klientů by pracovníci pomáhajících profesí neměli potlačovat, ale měli by se je snažit rozpoznat a porozumět jim. Pokud dobře porozumíme vlastnímu prožívání, začínáme být citliví i na prožívání druhých a dokážeme jim lépe pomoci. ... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
3 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Práce s emocemi pro pomáhající profese: 71 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 7
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2007 | Práce s emocemi pro pomáhající profese |
2007 | Speciální psychoterapie |
2002 | Tělesně zakotvené prožívání |