Pravidla obsahu vydání
Ann Handley
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Poznejte rozmanitost webové komunikace. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.... celý text
Vydání (1)
Pravidla obsahu
2014, Anag
Autorovy další knížky
2014 | Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou |
2014 | Pravidla obsahu |