Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami vydání
Mary Lynch Barbera
Kniha seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími. Metoda vychází z Aplikované behaviorální analýzy (ABA) založené na Skinnerově analýze verbálního chování. Tento přístup je velmi efektivní u dětí, které mají velmi omezené nebo žádné řečové dovednosti. Mary Lynch Barbera v knize popisuje své vlastní zkušenosti s využitím Metody rozvoje verbálního chování z pohledu certifikované behaviorální analytičky a matky dítěte s autismem. Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti.... celý text
Literatura naučná Psychologie a pedagogika Zdraví
Vydáno: 2018 , Masarykova univerzitaOriginální název:
The Verbal Behavior Approach: How to Teach Children with Autism and Related Disabilities, 2007
více info...
Vydání (1)
Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami
2018, Masarykova univerzita
ISBN: 978-80-210-9212-9Štítky knihy
Autorovy knížky
2018 | Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami |