Sex v reklamě vydání
Lenka Vrtišková-Nejezchlebová
Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.... celý text
Vydání (1)
Sex v reklamě
2010, Bor
ISBN: 978-80-86807-88-1Autorovy další knížky
2020 | Živly české vědy |
2018 | Trojboj s draky: Tomáš Slavata, náhradní táta, triatlonista a filantrop |
2010 | Sex v reklamě |
2024 | Zvířata v éře lidí |