Sex v reklamě přehled
Lenka Vrtišková-Nejezchlebová

Sex sells. Sex prodává. Tak zní jedno z nejotřepanějších hesel marketingu a reklamy. Ale jak reklamní tvůrci ve skutečnosti se sexuálními znaky pracují? Publikace Sex v reklamě mapuje a kategorizuje typy sexuálních informací, které se objevují v soudobé české tištěné reklamě. Autorka se zaměřuje především na skrytou komunikaci sexuálních významů, na práci reklamy s narážkami, subtilními náznaky a dvousmysly, ale na její nakládání s explicitním sexuálním sdělením.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Sex v reklamě. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Sex v reklamě v seznamech
v Mé knihovně | 2x |
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2020 | ![]() |
2018 | ![]() |
2010 | ![]() |
2024 | ![]() |
2025 | ![]() |