Strategický marketing vydání

Strategický marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/505796/bmid_strategicky-marketing-GkF-505796.jpg 3 1 1

Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornou marketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.... celý text

Vydání (1)


Strategický marketing
Strategický marketing

papírová kniha 2014, Univerzita Tomáše Bati

ISBN: 80-7318-177-0

Autorovy další knížky

2016  0%Marketing... je věda kreativní
2014  60%Strategický marketing