Strategický marketing hodnocení

Strategický marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/505796/bmid_strategicky-marketing-GkF-505796.jpg 3 1 1

Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornou marketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.... celý text

5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Strategický marketing: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2016  0%Marketing... je věda kreativní
2014  60%Strategický marketing