Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I. vydání

Nehodnoceno
Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/436219/bmid_televizni-zpravodajstvi-jako-parado-QPF-436219.jpg 0 0 0

Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen docela úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne natolik jako fakt, že – opět velmi úspěšně – zastírá, že jde o jeden z nejkomplikovanějších a současně nejparadoxnějších typů mediálních obsahů. Překvapující je nejen skutečnost, že přes uvedené skutečnosti je diváky vnímáno jako jedna z nejvěrohodnějších reprezentací reality, ale že je vůbec – přes svou komplikovanost – vůbec vnímáno. Tato publikace je prvním svazkem třídílné studie věnované tomu, jak vlastně televizní zpravodajství skutečně vypadá, z čeho se skládá a jak vlastně „funguje“.... celý text

Vydání (1)


Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.
Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.

papírová kniha 2012, Univerzita Palackého (Olomouc)

ISBN: 978-80-244-3326-4

Autorovy další knížky

2008  80%Média dnes: reflexe mediality, médií a mediálních obsahů
2012  0%Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.