Tradiční a nové v marketingové komunikaci vydání
Radim Bačuvčík
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díl nazvaný Žena a muž v marketingové komunikaci.... celý text
Vydání (1)
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
2011, VeRBuM (Zlín)
ISBN: 978-80-8750-004-0Autorovy další knížky
2014 | Hudba v reklamě |
2012 | Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost |
2011 | Marketing neziskových organizací |
2010 | Jak posloucháme hudbu? |
2016 | Sociální marketing |