Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům vydání
Tony Cram
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.... celý text
Vydání (1)
Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům
2012, Management Press
ISBN: 978-80-7261-246-8Autorovy knížky
2012 | Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům |