Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům přehled
Tony Cram
Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Vítězný tah - Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům v seznamech
v Chystám se číst | 1x |
v Chci si koupit | 1x |