Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty vydání
Lenka Harantová
![Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty](https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222799/bmid_vnimani-socialni-reklamy-vysokoskol-TXC-222799.jpg?v=1574428699)
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Vydání dle jazyka (1)
![Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty](https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222799/vnimani-socialni-reklamy-vysokoskol-TXC-222799.jpg?v=1574428699)
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
2014,
VeRBuM (Zlín)
Štítky knihy
reklama a propagaceAutorovy další knížky
2016 | ![]() |
2014 | ![]() |
2015 | ![]() |
2014 | ![]() |
2016 | ![]() |