Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty přehled

nehodnoceno
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/222799/bmid_vnimani-socialni-reklamy-vysokoskol-TXC-222799.jpg 0 0 0

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)