Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty přehled
Lenka Harantová
nehodnoceno
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2016 | Sociální marketing |
2014 | Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty |
2015 | Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví |
2014 | O národní stát |
2016 | Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění |