Volební kampaně 2013 vydání
Pavel Šíma , Marcela Králíková
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.... celý text
Vydání dle jazyka (1)
![Volební kampaně 2013 Volební kampaně 2013](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/230186/volebni-kampane-2013-230186.jpg?v=1416296159)
Volební kampaně 2013
2014,
Lukáš a syn (Barrister & Principal)