Volební kampaně 2013 bazar
Pavel Šíma , Marcela Králíková
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Další zajímavé inzeráty v bazaru z kategorie Literatura naučná
![Mých tisíc životů Mých tisíc životů](https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/361714/mych-tisic-zivotu-Tgu-361714.jpg?v=1511350440)
![Jídlo na prvním místě Jídlo na prvním místě](https://www.databazeknih.cz/img/books/18_/183236/jidlo-na-prvnim-miste-bTL-183236.jpg?v=1394696716)
![Vaříme s Láďou Hruškou Vaříme s Láďou Hruškou](https://www.databazeknih.cz/img/books/22_/220335/varime-s-ladou-hruskou-Wqi-220335.jpg?v=1421063237)
![Zelené pahorky africké Zelené pahorky africké](https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/31799/zelene-pahorky-africke-fDw-31799.jpg?v=1544462002)