Grafický design - designové myšlení vydání

Grafický design - designové myšlení
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/118942/graficky-design-desi-118942.jpg 5 6 6

V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity.... celý text

Vydání (1)


Grafický design - designové myšlení
Grafický design - designové myšlení

papírová kniha 2011, Computer Press (CP Books)

ISBN: 978-80-251-3245-6

Autoři knihy

Gavin Ambrose
britská, 1973
Paul Harris
britská, 1971