Grafický design - designové myšlení
Gavin Ambrose , Paul Harris
Základy designu série
V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity.... celý text
Přidat komentář
Dosť všeobecne poňatá knižka na lakovanom papieri o dizajnovom myslení ako takom. Na príklade rôznych komerčných zadaní tu autori popisujú heslovito, úsporne a v skratkách proces vzniku a tvorby jednotlivých nápadov.
Dôraz je kladený na moderný dizajn, ktorého úlohou je predať produkt. Nejedná sa pritom len o papierové publikácie ale aj predmety, ktoré môžu byť na tento účel použité. Návody a historické trendy tu nečakaj, len inšpiráciu modernými prvkami. Vhodné pre základné zoznámenie sa s problematikou. Množstvo ilustrácií môže byť výhodou, ak máš radšej text, knižka pre teba pravdepodobne vhodná nebude.