Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví vydání
Rudolf Leška , Eva Ondřejová
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.... celý text
Literatura naučná Právo Učebnice a slovníky
Vydáno: 2018 , Vysoká škola finanční a správníOriginální název:
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví, 2018
více info...
Vydání (1)
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví
2018, Vysoká škola finanční a správní
ISBN: 978-80-7408-173-6