Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví přehled
Rudolf Leška , Eva Ondřejová
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.... celý text
Literatura naučná Právo Učebnice a slovníky
Vydáno: 2018 , Vysoká škola finanční a správníOriginální název:
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví, 2018
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 1x |