Category management diskuze
Marie Hesková
Marketingový management. Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy. Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá. Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy. ... celý text
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářAutorovy další knížky
2010 | Cestovní ruch pro vyšší odborné a vysoké školy |
2006 | Category management |
2008 | Rodinné firmy |
2014 | Socioekonomické aspekty trvale udržitelného rozvoje České republiky 10 let po vstupu do Evropské unie |